- Po objednání on-line jsem si uvědomil, že chci balíček či péči vyměnit za jiný. Jde to?
Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín (v případě změny balíčku) může být změněn.
- V objednávce on-line jsem si do balíčku přidal jiné doplňkové vyšetření, než jsem původně zamýšlel. Jde to vyměnit?
Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín doplňkového vyšetření může být změněn.
- Daroval jsem známému/příbuznému balíček, který mu nevyhovuje a chtěl by jej vyměnit za jiný. Je to možné?
Ano, je to možné. V případě vyšší ceny náhradního balíčku, klient cenu doplatí před absolvováním samotného vyšetření. V případě ceny nižší se bohužel již rozdíl nevrací.
- Jak dlouho platí dárkový poukaz? Je možné jej prodloužit?
Na dárkovém poukazu je vždy uveden konec platnosti. Z pravidla platnost poukazu nelze prodloužit. Pokud se nám však ozvete včas, ještě před vypršením platnosti poukazu, jistě se dohodneme.
- Je možné úplné storno balíčku?
Storno balíčku možné je. Pokud již však došlo k úhradě, platba je nevratná.
- Pokud se balíček "kupuje" na konkrétní jméno (obdarovaného), lze toto jméno dodatečně změnit?
Změna jména není problém. Jen musí být provedena alespoň 24 hodin předem.
- Kam mám poslat peníze za objednávku on-line?
Pokud objednáváte balíček on-line přes tuto webovou stránku, ihned neplatíte nic. Platbu provedete až poté, jakmile vás kontaktuje koordinátor programu a sdělí vám variabilní symbol platby.