Časté dotazy

Po objednání on-line jsem si uvědomil, že chci balíček či péči vyměnit za jiný. Jde to?

Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín (v případě změny balíčku) může být změněn.

V objednávce on-line jsem si do balíčku přidal jiné doplňkové vyšetření, než jsem původně zamýšlel. Jde to vyměnit?

Ano, jde. Kontaktujte nás však alespoň 24 hodin před využitím našich služeb. V tomto případě se může stát, že objednaný termín doplňkového vyšetření může být změněn.

Daroval jsem známému/příbuznému balíček, který mu nevyhovuje a chtěl by jej vyměnit za jiný. Je to možné?

Ano, je to možné. V případě vyšší ceny náhradního balíčku, klient cenu doplatí před absolvováním samotného vyšetření. V případě ceny nižší se bohužel již rozdíl nevrací.

Jak dlouho platí dárkový poukaz? Je možné jej prodloužit?

Na dárkovém poukazu je vždy uveden konec platnosti. Z pravidla platnost poukazu nelze prodloužit. Pokud se nám však ozvete včas, ještě před vypršením platnosti poukazu, jistě se dohodneme.

Je možné úplné storno balíčku?

Storno balíčku možné je. Pokud již však došlo k úhradě, platba je nevratná.

Pokud se balíček "kupuje" na konkrétní jméno (obdarovaného), lze toto jméno dodatečně změnit?

Změna jména není problém. Jen musí být provedena alespoň 24 hodin předem.

Kam mám poslat peníze za objednávku on-line?

Pokud objednáváte balíček on-line přes tuto webovou stránku, ihned neplatíte nic. Platbu provedete až poté, jakmile vás kontaktuje koordinátor programu a sdělí vám variabilní symbol platby.